آرشیو شهریور ماه 1400

مجموعه اتاق فرار انيگما - بهترين اتاق فرار تهران متشكل از تيمي خلاق، توانمند و حرفه‌اي، تلاش نموده است تا با رعايت استانداردهاي بين المللي چه به جهت طراحي پلان بازي و چه به جهت طراحي داخلي و فضاها، ساعتي خوش را براي شما، دوستان و خانواده‌تان رقم بزند.

اين ده نشونه ميگن ما زندگي قبلي داشتيم

دليل ديدن خواب هاي تكراري

بعضي وقت ها براي شما يك خواب چندين بار تكرار ميشه،در خوابتون همه چيز واقعي به نظر ميرسه، مردم، محيط اطراف، شما در خواب غريبه هايي ميبينيد كه در خواب باهاشون احساس آشنايي ميكنيد و انگار چندين ساله اونا رو ميشناسيد با اينكه در زندگي واقعيتون هيچوقت با چنين انسان هايي ملاقات نداشته ايد،اين ميتونه نشونه اي از زندگي گذشته‌ي شما باشه،گاهي پيش مياد كه در خواب ميبينيم كسي مارو ميكشه و زندگي ما به پايان ميرسه و احساس غريب مرگ را در خواب احساس ميكنين و اينجاست كه روح شما صحنه هاي تلخ يا عاطفي زندگي قبلي را كه در خود ضبط كرده،رو به ياد مياره!

احساس هاي خاص نسبت به سن

شما هميشه فكر ميكنين كه از سن خودتون بزرگترين و حتي گاهي به كساني كه چندين سال از شما بزرگتر هستند مشاوره ميدين،اين ميتونه حاصل تجربياتي باشه كه در زندگي قبلي آن را ياد گرفتين.

دژاوو چيست

دژاوو يك اتفاق بسيار نادر است اما وقتي اتفاق ميوفته ميتوان به راحتي آن را حس كرد،زماني كه براي اولين بار قدم در يك شهر جديد ميزارين صحنه آشنا رو ميبينين كه شما رو به فكر فرو ميبره و با خود ميگين كه حتما قبلا اينجا بودين يا اينكه شخص غريبه‌اي رو براي اولين بار ميبينين ولي احساس ميكنين كه اين شخص رو سالهاست كه ميشناسيد،اينها ميتونه خاطراتي باشه كه روح شما از زندگي قبلي شما به همراه اورده.

نشانه هاي مادر زادي

نشانه ها،لكه ها و يا نقص هايي كه انسان با آنها به دنيا مياد ميتونه مربوط به زندگي قبلي باشه،به طور مثال كسي كه در زندگي قبلي خود با تبر،شمشير،يا سنگ كشته شده در زندگي جديد ممكنه با نشانه يا لكه هاي ضرب ديدگي آن ها به دنيا بياد و آنها رو از زندگي قبلي با خودش آورده باشه.

از كجا بفهمم فوبيا دارم

فوبيا يك ترس بيمار گونه و غير منطقيه،بعضي از افراد هستند كه بي دليل از چيزي وحشت عجيبي دارند و هيچ توضيحي براي ترسشون ندارن،مثل ترس از آب و دريا،ترس از مار،ترس از ارتفاع،به طور مثال اگر كسي در زندگي قبلي خود در آب غرق شده در زندگي كنوني هميشه از آب خواهد ترسيد يا كسي كه از ارتفاع با پايين پرت شده هميشه در زندگي كنوني اش از ارتفاع وحشت خواهد داشت.

داشتن استعداد بالا در يك زمينه خاص

در بسياري از كودكان ديده شده كه يك استعداد خاص دارند بدون اينكه به كلاس رفته باشن يا اينكه آموزشي در اين زمينه ديده باشن،براي مثال بعضي از افراد استعداد بالايي در ياد گيري زبان هاي بيگانه دارند يا همين طور فوتبال يا موسيقي،اين ميتونه نشونه اين باشه كه آن شخص اين ها رو در زندگي قبلي خود ياد گرفته و در آن زمينه فعاليت داشته.

نيمه گمشده

احتمالا براي بعضي از شماها پيش اومده كه در اولين برخورد با شخصي بدون اينكه كلمه اي بين شما رد و بدل بشه همو ميفهميد و براي اينكه احساسات خود را به يكديگر بگيد نيازي به كلمات ندارين و با ديدن اين شخص اين احساس به شما دست ميده كه هم ديگر را سالهاست كه ميشناسيد اين ميتونه به اين دليل باشه كه شما در زندگي قبلي باهم ملاقات كرديد و رابطه خيلي نزديكي باهم داشتيد.

قدرت تشخيص بالا

با وجود جوان و بي تجربه بودنتان از قدرت آدم شناسي بالايي بر خورداريد اين هم ميتونه به اين دليل باشه كه شما به اندازه كافي به روي زمين زندگي كردين و با انسان هاي گوناگوني آشنا شده ايد.

دوست داشتن تنهايي

زماني كه روحتان براي اولين بار به زمين مياد شما مشتاق هستيد كه اجتماعي باشيد اما اگر قبلا اينجا زندگي كرده كرده باشيد ترجيح ميديد كه بيشتر وقت خود را با آنهايي كه واقعا دوستشون داريد و يا به تنهايي بگذرانيد.

احساس تعلق نداشتن به اين زندگي

بعضي ها گاهي احساس ميكنند كه به اين زندگي متعلق نيستند و يا اينكه در زمان اشتباهي متولد شده اند،اگر اين احساس به شما دست داده باشه ميتونه به اين دليل باشد كه روح شما دلتنگ زندگي گذشته ميباشد،شايد آن زمان شما شاد تر و خوشبخت تر بوده ايد يا شايد شما دلتنگ كساني كه در زندگي قبلي دوستشان داشتيد باشيد.

ي جايي كه پر از اين متن ها هست و ميتونيد اونجا چيزاي عجيب تر بخونيد. براي ديدن مطالب اينجا كليك كنيد.

تناسخ چيه؟؟؟

تناسخ يا تولد دوباره يعني روح هر انسان بعد از مرگ دوباره در يك جسم جديد متولد بشه،

روح هركدوم از ما براي تكامل و براي هدفي خلق شده كه تا به اون هدف نرسه و تكامل پيدا نكنه، در كالبد هاي مختلف، مليت هاي مختلف و حتي سياره هاي مخالف تناسخ ميكنه؛